Gradinita "Floare de Colt" Brad

Prezentare

În anul şcolar 2022-2023 Grădiniţa cu Program Prelungit „Floare de colţ” Brad funcţionează cu 9 grupe şi un efectiv de 212 preşcolari:

 

Program prelungit: 165 preșcolari (7 grupe)

Nivel I

3 grupe mici 3-4 ani – 69 preșcolari

1 grupa mijlocie 4-5 ani – 24 preșcolari

Nivel II: 

3 grupe mari 5-6 ani – 72 preșcolari

Program normal: 47 preșcolari (2 grupe)

Nivel I

1 grupă mijlocie 4-5 ani – 23 preșcolari

Nivel II: 

1 grupă mare 5-6 ani – 24 preșcolari

 

 

MOTTO

„Educația e arta de a forma oameni pentru viață.”

VIZIUNEA

Viziune – Credem în educația bazată pe valori (corectitudine, încredere, bunătate, respect față de mediu), pe dezvoltarea gândirii creative și critice și a inteligențelor multiple la preșcolari.

 

 

MISIUNEA

  • Să construim o comunitate de învățare în care preșcolarii, profesorii, părinții și bunicii învață să învețe. Prin explorarea valorilor noastre, să învățăm să gândim, să acționăm și să ne comportăm moral, inițiind proiecte interdisciplinare, atât în grădiniță, cât și în afara acesteia.
  • Să valorificăm potențialul fiecărui copil, într-un mediu de învățare sigur, echilibrat, motivant și interactiv.
  • Să educăm copiii pentru bunătate, încredere și dragoste pentru mediul înconjurător.
  • Să dezvoltăm experiențe de învățare care promovează principiul diversității și al unicității, învățând să apreciem bucuriile simple.

 

SERVICII OFERITE DE UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT:

–      Servicii educaționale pentru copii cu vârste între 2/3 -5/6 ani;

–      Grădinița oferă servicii de masă și cazare;

–      Pregătirea hranei pentru copii este asigurată prin cantina proprie;

–      Serviciile medicale sunt asigurate de un medic școlar și 2 asistente medicale.

–      Asistența psihopedagogică este asigurată de un consilier școlar și un logoped.

“Calitatea educației, a îngrijirii și protecției copilului depinde de noi, …toți cei care interacționăm cu copiii, zi de zi, părinți sau educatori, consilier școlar sau asistent medical, toți acționând coerent și având în atenție copilul și particularitățile lui”.

(Cristiana Boca, Educația timpurie )